A legfrissebb hallgatottsági adatok szerint a kereskedelmi rádiók közt a hazai teljes népesség körében átlagban a leghosszabb ideig és a legtöbben a NeoFm-et hallgatja a közönség. Ezzel a szeptemberben mért mutatók megerősítik az egy hónappal korábbi tendenciát. A Class Fm több mint 50 ezer hallgatóval kevesebbet ért el szeptemberben, mint vetélytársa.
Napi átlag 1 352 000 hallgatójával a hazai kereskedelmi rádiók közt a NeoFm bizonyult a leghallgatottabbnak a GfK-Ipsos rádiós közönségmérésének szeptemberi adatai szerint. A 15 évesnél idősebb népesség közt mért mutatók alapján a NeoFm hallgatói huzamosabb ideig is hallgatják kedvenc rádiójukat.
Sokkal markánsabb a különbség a 30-59 év közötti célcsoportban végzett kutatás szerint: százalékos arányban 5%-kal vezet itt a NeoFm. A 18-49-es korosztályban mért számok szerint a Class Fm jelentősen visszaesett, itt nagyjából fej-fej mellett állt szeptemberben a két kereskedelmi radió.
Több százezres a különbség viszont a reggeli műsorok hallgatottságában a Neo javára. A 15 évnél idősebbek körében végzett kutatás szerint hétköznaponként a NeoFm reggeli műsorát, a Bumerángot 1 127 000 ember hallgatja, míg a Morning Show nem éri el az egymilliót sem, átlagban 979 ezer hallgatót produkált a Class FM reggeli műsora szeptemberben.
.